Доставка та оплата
Доставка
Доставка товару здійснюється одним із способів:
– Самовивіз зі складу.
– Доставка у м. Луцьк
до 5 000 грн – 100 грн;
від 5 000 грн – безкоштовно
– Доставка поза межами м. Луцьк
за домовленістю
Доставка по Україні здійснюється поштовою службою «Нова пошта», «Делівері» на відділення кур’єрської служби або за вказаною Вами адресою.
Оплата
Способи оплати:
50% після погодження замовлення по електронній пошті або месенджерах.
Решту 50% у момент отримання товару.
Готівка (тільки в офісі stelazh.com.ua).
Безготівковий розрахунок на банківський рахунок (банківський переказ або за допомогою інтернет-банкінгу).
Накладений платіж (при отриманні) (при замовленні на суму від 2000 грн.).
Вартість доставки товарів по Україні розраховується індивідуально, відповідно до умов кур’єрської служби.
* Перед відправкою товар перевіряється на відсутність виробничого браку і надійно упаковується.
** При отриманні замовлення від перевізника, рекомендуємо здійснювати перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки на місці – у відділенні служби доставки або в присутності кур’єра. При наявності зовнішніх пошкоджень упаковки вимагайте від працівників компанії перевізника задокументувати це.
Гарантія якості
Stelazh.com.ua надає повну гарантію на обладнання впродовж 12 місяців з дня покупки. Умови гарантії
- Протягом гарантійного терміну здійснюється безкоштовний ремонт обладнання у разі встановлення заводського браку.
- Гарантійний ремонт здійснюють лише фахівці продавця.
- Умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення профілактичних робіт та змін конфігурації обладнання.
- Гарантія на замінені деталі або повністю замінений товар закінчується в момент закінчення гарантії на придбане обладнання.
Гарантія припиняється:
- якщо пошкодження обладнання виникло з вини замовника внаслідок неналежної експлуатації, зберігання або завдання шкоди при вантажно-розвантажувальних роботах;
- при недотриманні інструкції з експлуатації (перевантаження, використання не за призначенням);
- при наявності механічних пошкоджень;
- у разі самостійного ремонту або ремонту третіми особами
- якщо пошкодження чи поломка обладнання – результат стихійних лих (пожеж, повеней, військових дій);
Сертифікати якості